söndag 20 februari 2011

Veckan som gått, typ

Jag tappade bloggandet när jag var sjuk för mer än 1 vecka sen.. Men nu ska det bli ändring på det. Har ju hunnit med en hel del grejer sen sist så jag jag kör en liten bildbomb för att komma ikapp :P

Vi var på Harry B James och tog farväl av Buskis som nu har lämnat Sverige för Norge



Jag och Janni grillade korv en dag. Vi var duktiga och lyckades få till en liten eld.


Nitro drunknar i snön så jag får gå före och ploga upp en stig.


En dag kom jag till jobbet och fick höra av det fanns gratis smörgåstårta i kylen. Nice!


Åt lunch med Janni på Oma. Blev indiskt och det var gott!


Vi hade fest och massa trevligt folk kom

Gjorde dom godaste Strawberry daiquiris

Spelade Party Alias

Kvällen avslutades med att störningsjouren kom på besök. Tom visste hur dom skulle tas och skötte snacket.


Och söta Gollum flyttade äntligen in!

1 kommentar: